DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> آیا عشق دوطرفه وجودداره؟


شهرشیشه ایی

خواهشا قبل از نظر دادن به واژه "عشق" دقت کنین.میدونم بازم یه تعریف نسبی
 
هست ولی لا اقل با تعاریفی مثل "دوست داشتن"،"علاقمند بودن" متمایز در نظر
 
بگیرین. اینکه دو نفر همدیگرو به یه اندازه دوست داشته باشن و درجه اون دوستی
 
هم مشخص باشه(عشق) واقعا وجود داره؟ اول از همه نظر شخصی خودمو بگم:
 
نه! من حتی تو کتابای شعر و داستان و افسانه ها هم نتونستم پیدا کنم اون دو نفری
 
رو که هردوشون عاشق باشن,نه اینکه یکی عاشق و دیگری معشوق...لیلی
 
معشوق بوده و مجنون عاشق..فرهاد و شیرین..ویس و رامین..نظر شما چیه؟
 
نظرتونو درقسمت نظات بنویسید.
                                                                      
 
                                                             ♣♦♥منتظرنظراتتون هستم♥♦♣


نظرات شما عزیزان:

man
ساعت12:08---11 دی 1390
سلام نسرین عزیز

همه ی متن هات خیلی قشنگه.

بهت خسته نباشید میگم

به نظر من عشق دوطرفه وجود داره ولی خیلی کم پیش میاد

بیشتر عشق های این دوره زمونه شده یک طرفه. خوش به حال خودم که گیر هیچ کدومشون نیستم.

بیشتر مردم معنی عشق رو نمی فهمند و الکی به یکی عشق می ورزند.به نظر من هر کسی لایق عشق ورزیدن بهش نیست.

بازم میام گلم.
پاسخ:لطف بزرگی میکنی ممنون


سایه
ساعت22:49---10 دی 1390
سلام عجیجم

مرسی بهم سر زدی

به روزم یه سر بزنی خوشحال میشیم
پاسخ:چشم حتما گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 / 10 / 1390برچسب:,| ساعت 2:1 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ